פינדרוס על הפרובוקציה של הנשים הכפרניות: "הרפו ידיכם מהכותל"

איתי גדסי No Comments on פינדרוס על הפרובוקציה של הנשים הכפרניות: "הרפו ידיכם מהכותל"

ח"כ יצחק פינדרוס זעם על ההשתוללות של הנשים הכפרניות בכותל המערבי בחסות גלעד קריב, "מטרתם של מאבקם הנבזי זה להוביל לביטול זהותה היהודית של המדינה"

ח"כ יצחק פינדרוס צילום: נועם מושקוביץ', דוברות הכנסת
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

על רקע המהומות וההפרעה הקשה לסדר הציבורי בכותל המערבי מצד נשות הפרובוקציה היום (רביעי) יחד עם הראביי הרפורמי גלעד קריב, ח"כ יצחק פינדרוס אמר בתגובה: "בחודש האחרון חשפו ארגוני התנועה הרפורמית את פרצופם האמיתי במלחמתם על הכותל, כאשר הודו בפה מלא שמטרתו הסופית של מאבקם הנבזי זה להוביל לביטול זהותה היהודית של המדינה, באמצעות נישואין אזרחיים, תחבורה ציבורית בשבת וכו".

פינדרוס הבהיר את מטרתם הנלוזה, "אותה תנועה כפרנית הפועלת באמצעות סוכני השינוי שלה בשטח – נשות הפרובקציה, קיבלה רוח גבית מהממשלה שמינתה את גלעד קריב ליו"ר ועדת חוקה וניהלה שיחות מו"מ ממושכות על מתווה הכותל".

לכן מסביר פינדרוס, "בשם אותה רוח גבית היינו עדים הבוקר שוב לחילול הקודש והמקדש, באמצעות הכנסת ספר תורה בצורה ביזיונית לרחבת הכותל, בניגוד להלכה ולהבדיל חוקי מדינת ישראל והוראות היועמ"ש".

פינדרוס תקף את המהומות שגורמת אותה קבוצה שנמצאת מחוץ ליהדות, "אותה קבוצה גיבלה גושפנקה מקריב שניצל בצורה צינית את חסינותו הפרלמנטרית לפגיעה קשה בליבו הפועם של העם היהודי – שריד בית המקדש. הרפו ידיכם מהכותל ושימו סוף לשיסוי הנורא המרתיח כל לב יהודי חם" זעק פינדרוס.



0 תגובות